EMILIA

Älskling det vi mest av allt vill ha är någonting som aldrig kan bli vårt

Publicerad 2009-01-24 14:15:07 i Allt & inget

Idag har jag klippt mig, fick kliva ur sängen alldeles för tidigt. På min enda sovmorgon på veckan dessutom! Inte okej. Men bra blev det, I like it. Igår fick jag faktiskt träffa både Miriam och Mickis en snabbis, kuligt. Och det finns så mycket som jag borde göra, men jag känner ändå att idag borde jag få vara ledig om någon dag. Så dagen har i största del spenderats i sängen med Simpsons som sällskap. Ensam hemma nu, får se om jag är det ikväll också. Inte för att det spelar någon större roll då jag börjar sju imorgon. Buäh.

Pluggar hellre lite handledar-material än matte eller idrott. I don't pallish med skolan just nu alltså. Om jag fick välja så skulle man inte vara tvungen att gå i skolan, utan att man borde koppla in huvudet i en infobox så man lärde sig allt över en natt eller liknande! Låter väl inte så fel?

Jaha, då kommer man åter till problemet vad man ska hitta på till middag då...? Har märkt att ni inte är några riktiga kommentatorer så inte kan jag rådfråga er heller. Well, det går alltid att hitta på något. Förresten har jag bokat in en lyxbehandling nu på fredag, mycket efterlängtat.

Hoppas ni har en bra lördag. Ciao

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2009-01-26 17:13:16

LYXIGT :<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela