EMILIA

Inte mer eller mindre än så...

Publicerad 2009-02-05 23:09:12 i Lite vadsomhelst


Har ni tänkt på att de personer som ofta är riktigt osäkra i sig själva visar det
riktigt mycket när de är fulla? De skyller på att "de vill ha kul", men vet  ni att
man kan ha kul ändå? Jag vet själv att det inte hjälper att söka uppmärksamhet
på det sättet, eller på något annat vis för den delen. Det är mycket lättare att
själv först erkänna att man har dåligt självförtroende, det är första steget på
vägen. Sen gäller det att se de små positiva sakerna, och TA ÅT SIG av
komplimanger. Åtminstone en del. Sen gäller det bara att bygga på självförtroendet,
tro mig det hjälper inte att hacka ner på andra människor. Du mår inte bättre av det.

Hoppas att ni där ute tar åt er. För jag vet vad som döljer sig under era lager av smink
och ton av falska skratt. Jag hoppas bara att ni själva inser att det är ni som tar skada i slutändan.

Jag är untouchable!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela