EMILIA

sick of it all

Publicerad 2009-02-10 21:38:53 i Allt & inget

Visste ni förresten att Greys kommer igång igen nästa vecka? Äntligen något ljust i tillvaron! Wey. Coldplay - Fix You, dåliga tankar och choklad går ju inte ihop. Borde antagligen be någon ta tag i min krage och rycka upp mig. Skulle behövas. Förstår inte hur personer orkar, att de orkar hålla humöret uppe, samtidigt som de jobbar och pluggar. Som sagt förut skulle jag verkligen inte orka med skolan om jag inte hade jobbet som miljöombyte, men ändå! Jag oooorkar inte plugga. Borde kanske gå till läkaren och kolla upp om jag har dåliga järnvärden. Kan ju komma såhär i efterhand, som wiplash. Jo, jag är nog lite wiplashskadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela