EMILIA

Morning

Publicerad 2009-02-11 09:44:26 i Allt & inget

Har precis vaknat och ligger fortfarande kvar i sängen. Helt underbart. Alla skoldagar borde börja klockan ett! Nu ska jag gå upp och ja, försöka göra en riktigt god frukost. Dock kom jag precis på att det enda vi har hemma är mjölk, smör och vitt bröd. Uscha. Sen ska jag väl läsa på lite historia, Renässansen är alltid lika kul, göra mig iordning, kanske ta en klänning idag eller vad tycks? Lägger in en bild sen hur som helst.

Efter en timmes föreläsning, i stort sett, tänkte jag träffa Mr X bara för att ge honom en puss och sedan bege mig hemåt igen. Nödvändig dag va? Nej fy, nu är jag hungrig. Får kanske bli en banan och en kopp te...

Kommentarer

Postat av: c a s p e l i h n a

Publicerad 2009-02-11 10:06:24

Har du testat ett par MoonBoots någongång?

Eller tycker du att det är världens fulaste skor??

Berätta vad du tycker om dem!



Eller vet du inte vad det är jag pratar om? Kika då in på min blogg så ska du få se!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela