EMILIA

Friday

Publicerad 2009-02-20 15:27:14 i Allt & inget

Ännu en fin fredag är förbi, skolan var så chill den kan bli och nu bär det snart av mot jobbet med nya tag! Passade på att sola lite också, men fy vad äckligt det var: det luktade nyknullat i hela solariet. Fyfan. Jag höll på att spyyyyy! Hur kan man? Tänk hur många de förstör för :'( </3 hehe

Nej, har precis avslutat ett samtal med min Agnes, söt som hon är, får hoppas att vi ses innan lovet. Ja, just det! Det är ju lov nu :) Sjukt äckligt skönt. Fick godkänt på mitt matteprov också, kan ju inte bli bättre. Well, nu ska jag åter tillbaka till vardagen och alla sura, bittra människor här hemma som förstör min glada dag!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: miriamgelotte

Publicerad 2009-02-21 15:59:41

uppdatera mera!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela