EMILIA

pluggmaniaaa

Publicerad 2009-12-08 12:20:02 i Allt & inget

Nu sitter jag i skolan och tänkte försöka plugga lite. Hade tänk skriva om miljöutsläpp, men det är ganska booooring så det blir nog till att fortsätta läsa lite ur min book. Orkar inte ens tänka på att titta ut, för det R E G N A R, hatare. Plattat hår och inget paraply, kan ju inte bli mer misslyckat. Snart ska jag i alla fall träffa världens snyggaste kille. Hur coolt är inte det?

Vill bara kolla på en mysig film med varm choklad och vispgrädde med en lussebulle till och mysa under ett varmt täcke. Men neeeeeeej, då ska jag gå på stan istället. Otroligt kul.

Felix sitter på andra sidan väggen och försöker plugga han med, han är ganska cool han också. MEN NU borde jag satsa. See ya'll later.

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela