EMILIA

sucker love i always find someone to bruise and leave behind

Publicerad 2009-08-20 13:30:49 i Allt & inget

Hej och hå. Nu har jag nästan precis vaknat, hehe. Borde väl ta någonting att äta men det gör ont i magen, så nej tack! Sen är det alldeles för kallt för att dra iväg och bada eller för att lägga sig i bikini och sola. Fuck! Så nu har jag fastnat här, än en gång. Lyssnat lite på M.I.A, nice nice. Klarar inte av att lyssna på Kings of Leon efter hultsfred, blir så ledsen på tanken, hehe. Sen klarar jag inte av Coldplay heller, för de spelar på lördag och jag kommer med ganska stor säkerhet inte få gå. Trots att det var min födelsedagspresent! My heart is broken.

However så behöver jag någon som kommer över och masserar min rygg, dörren står öppen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela