EMILIA

i've got a feeling that tonight's gonna be a good night

Publicerad 2009-08-20 18:30:34 i Allt & inget

Maxiepojken har tagit körkort, så duktig! Idag har jag inte ätit någonting alls, visst är jag minsann lite konstig. Har börjat läsa Stieg Larssons sista bok i millenium-serien. Har säkert svininfluensan också, neeerå! Imorgon ska jag umgås med någon/några av mina brudar. Fifan vad jag längtar. Känns som att jag är instängd just nu, bara för att jag väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka och handla så att vi kan fylla upp kylskåpet.

Lyssnar på alldeles för mycket skön musik så jag bara vill DANSAAAAAA! hehe. Vilket jag nog ska göra med min lillebror nu. Och nej, jag går inte på droger, jag bara är såhär.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela