EMILIA

Swwwweeeeeeet

Publicerad 2009-04-30 10:01:47 i Allt & inget

Valborg, jag tror alla har glömt bort vad det är man firar. Överskattat? javisst! Men jag hyllar mer än gärna anledningen att få vara ledig! Jag kommer fira valborg med att äta middag med personer jag tycker väldigt mycket om. För vad är bättre än att träffa sina vänner? 

Vaknade nyss, och nu sitter jag och lyssnar på Mix Megapol. Otippat! Kände att jag är lite trött på all dunkadunka, och gissa vilken låt de spelar så fort jag satt på radion? "What is love?!" Hahahaha, jag dör. Min favoritlåt ;) Oh just det! Igår på bussen träffade jag på min gamla vän Danny och även Ollelischious, så jag bjöd med dem hem för en titt på vår nya lägenhet. Hur spontant och kul är inte det?

Nu kallnar mitt te och min bok ligger och ropar på mig! (Tant?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela