EMILIA

Puss!

Publicerad 2009-04-14 14:40:05 i Allt & inget

Jahaja, otorligt fina reaktioner från mina vänner på ett av de förra blogginläggen! På bloggen dessutom?! Haha, jaja finfint.

Måste få klaga på äckliga sl som gjorde att tågen var försenade med ca. 30-40 min i lördagsnatt. Inte kul för en ensam tjej att vänta på tågen så länge. Eller så är jag väl arg på de äckliga ungdomarna som förstörde nåt vid Stuvsta. Hur som helst, sitter i skolan med Agnes nu. Som jag saknar henne! Har på mig mina snyggleggnings idag, ormskinn we like.

Flytt på torsdag, pepp, pepp! Så nu blir det hämtmat ätandes på kartonger de närmsta dagarna. Så idag blir det möte med chefen, hopefully, och sedan mer packande och packande.

(Och Agnes, you are wonderful. <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela