EMILIA

Duktig flicka!

Publicerad 2009-04-08 11:21:19 i Allt & inget

Snart ska jag dra och träna med Mikaela, men först sola lite. Oj, så vackra vi kommer bli! Det blir högdalen den här gången, dock har ingen av oss gymkort, men you know.. Vi drar dit och säger att vi vill "testa" gymet, hihi! Feting bra ju. Har gjort om mina jeans nu också, traaaaasiga är de. Ajajaj, lite sandpapper och många jeanstussar senare blev det riktigt bra! Fast tyvärr hittar jag inte kameran i detta hem, så det får bli visning på alltsammans senare!

Är det inte konstigt hur sånt man tänker på innan man somnar, och hela dagen, kan påverka ens drömmar så mycket? Inatt drömde jag helsjuka saker om folk jag umgåtts med på senaste tiden. Helt crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela