EMILIA

Trött, tröttare tröttast.

Publicerad 2008-09-11 23:53:33 i

Klockan är kvart i tolv och jag borde sovit för längesen. Har inte kommit någon större vart på engelskauppgiften som ska lämnas in imorgon. Det är dags att lägga på ett kol med andra ord. Vill sova! Funderar på att gå och göra en kopp te, det skulle inte sitta fel.. Men snart är det fredag i alla fall, det känns så skönt. Ska antagligen bara ligga hemma och dega hela kvällen imorgon, bara ta det superlugnt efter skolan. Åh så jag längtar.
          Det är bara en vecka kvar nu, en vecka till den 18 September. En vecka till en kväll på globen. En vecka kvar till Coldplay!
          ÅH, älskar den scenen i SATC när Carrie lägger krokben för Big när han ska slå ryssen, den var alldeles nyss på trean. LÖVE IT. Paris det är kärlekens stad. Så vackert. Hela det avsnittet, så fucking great. Och imorgon är det Moneybrother på Grönan, tyvärr missar man då det. Men förste bäste frivillige får låna mitt grönakort, MUAHAHAH. snällt va?

OMGOMGOMGOMGOMGOMG vad jag älskar det här avsnittet av Sex And the City. Jag dör.
Nej, jag somnar snart. Men lite te piggar nog upp mig!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-13 16:15:16

Håller med totalt, bästa avsnittet! Kärlek kärlek!

Postat av: Astronauten

Publicerad 2008-09-13 16:17:53

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela