EMILIA

Tisdag

Publicerad 2008-09-02 15:35:17 i

Hej hopp i lingonskogen! Jag är utmattad... Gårdagens gympapass satte verkligen sina spår, vilket inte känns okej! God damn it liksom, jag måste börja träna. Wanna be my gympal? Och stressad är jag också, men det är väl bara tänka positivt. Ska dra iväg och jobba strax, vet inte om jag ska käka innan eller efter. Svårt val. Och när jag kommer hem ska jag jobba matte och läsa engelskabok. Med andra ord är det kanske bäst att käka innan jobbet! Och då blev allt mycket mer stressande. Fuck också!

         Jaha, dagen i skolan har tillbringats med ett par riktiga godingar. (mums!) Caroline, of course, Femi, tha födelsedagsbarn, El Fabio och Davve. Davve, du är grymmast! (Där fick du ditt beröm) Du är gullig bäst och snäll, tack för att just JAG får vara din vän. (lol, inget illa ment, men toooentigt eller VAD?!) Hur som helst, drömde en skitkonstig dröm inatt. Förklarar senare. Eller just det, har glömt i stort sett allt, så då blir det ganska svårt. Ajsingen då!
        Ja ni gott folk, börjar redan längta efter jul och födelsedag. Eller varför inte ett litet mysigt, eller stort mysigt, SOMMARLOV. Det skulle suttit fint. Snart är det hur som helst Coldplaykonserten, och det kommer ju bara bli awesome. Totally! Fast det som står högst på listan just nu är absolut lördagens kräftskiva hos Ida. MYSPYS.

Men nu ska jag knalla vidare och försöka hinna med bussen till jobbet, slutar åtta så det blir absolut mer bloggande ikväll!
Ciao

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2008-09-02 16:10:38

åhåh, vilken konsert ska du på?! :) 17 eller 18?

<3<3<3

Postat av: emilia

Publicerad 2008-09-02 22:02:12

den artonde! :) ska du det med eller? :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela