EMILIA

Söndagsmåndagssång

Publicerad 2008-09-08 22:50:29 i

Ja ni gott folk, min dag har verkligen varit uppochner, vet inte vad det är för fel på mig, värsta hormonklumpen Emilia. Caroline är bäst hur som helst, och Fabian, och Melanie :)
Jag saknar att vara ute i Stavsnäs. Så fort jag får en ledig helg ska jag dra mig ut dit, ni har mitt ord! Jag har nu, ikväll, bestämt mig för att börja äta mer nyttigt, promenera mera (ett löfte jag ger mig själv varje måndag, trots det sker det aldrig).
Bytt pass på lördag med Yasemine, så det blir till att ha kul på lördagkvällen. Först fira Antonio tänkte jag, och sen dra på fekke och sist men inte minst dra till donken västberga för att hälsa på Salman när han jobbar :) mitt i natten! Muahaha. Mina planer inför helgen är ju så BRA. Nej, usch vet ni vad. Jag måste slagga, höhö.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-09-10 21:51:11

du är söt emilia:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela