EMILIA

Söndag

Publicerad 2008-09-07 11:47:02 i

Godmorgon. Vaknade för ungefär en timme sen av att Carolines mamma ringde henne, haha. Men det var skönt att  vakna på morgonen och inte mitt på dagen. Känner mig väldigt sur idag, jag vet inte varför, kanske för att jag vet att jag har en helvetisk vecka framför mig, kanske för att vädret är så tråkigt eller kanske för att folk aldrig kan sluta ljuga.
         Mitt rum ser  ut som ett bombnedslag, men jag orkar inte bry mig, haha. Ska iväg senare för en fika på Muggen med Ida och gänget. Annars känner jag verkligen för att bara ligga i sängen hela dagen, palla plugga. Imorgon ska jag jobba igen , det känns ju lagom uppfriskande.

        Hur som helst! Igår träffade Caroline och jag Fabian och Anna, vi var med Axel hemma hos Anna och bara satt och snackade och tog någon drink. Det var jättemysigt! Men sedan gick det utför och vi hade ingenting att göra, eftersom alla våra vänner gav oss fet-dissen, haha! Så et blev till att åka hem vad halv två tiden, och jag och Caroline tog en snabbtitt på Superbad innan vi sussade sött. Jag känner att jag borde käka frukost men är inte hungrig, är väl depp-humöret som gör det, haha.
        Snorig och något halvsjuk, men det blir nog bra till imorgon. Tihi! Nu får någon faktiskt komma hit och ge mig gratis massage. Fast först - frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela