EMILIA

Sjukt deprimerande dag

Publicerad 2008-09-07 19:49:41 i Tankar

Har bara gått omkring/legat och tänkt på hur mycket fel jag gör just nu. Jag borde börja tänka mer positivt, annars kommer jag hamna i samma sits som jag satt i för två år sen, och det vill vi ju inte. När jag träffade Ida och Emelie idag kändes det som att vi alla hade samma negativa energi och god damn it girls, nu ska vi piggna till lite här va?
            Jag vet inte, men jag är en sån där människa som lätt sätter mig själv i trubbel, jag dras till det dåliga, och det är inte så att jag anstränger mig för att dra därifrån. Jag har också alltid svårt för att bestämma mig för saker, vet inte hur eller vad jag känner, crazy. Men idag tog jag en extra tur med bussen plus en liten promenix där endast jag, mina tankar och Chris Martins ljuva stämma fanns med i bilden. Kändes bättre efter det.
              Apropå Chris Martin så är det inte långt kvar nu, 18:e så smäller det! Jag kommer antagligen stå och störtböla om de spelar någon av mina favoritlåtar, "Fix you", "Clocks", "See you soon" OSV, OSV. Eller så kommer jag grina över att jag är så glad av att vara där, haha.

Nejmen jag skriver senare, läxor väntar.
Puss

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-08 22:56:18

Ingen negativ energi här Emilia, snarare bakis/sjuk energi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela