EMILIA

Puss!

Publicerad 2008-09-29 23:45:28 i

Hellu folk! Det var ett tag sen, men jag får skylla på internet som inte har funkat sen i torsdags för mig, roligt eftersom min engelskauppgift skulle varit inne i fredags men blev inskickad nyss. BAJSINTERNET. Annars mår jag sådär, har varit hemma idag, säkert sovit 20 timmar, så slut är jag. Imorn blir det däremot skola, tror jag orkar det, trots huvudvärk och ont i kroppen. Som tur är är det kort dag imorn, så efter skolan blir det kikande efter något att ha på sig på insparken plus hem och plugga Mediakunskap. Ruuuligt värre.
     Helgen har varit kul, men som ni kanske förstår alldeles för lite vilande. Jag planerar att inte göra nåt nu i helgen som kommer endast för att komma ikapp lite.

Neej, apropå sömn så är det dags att sova!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela