EMILIA

kallt?

Publicerad 2008-09-14 23:36:41 i Tankar

Vet ni hur kallt det är? När jag var på bio tidigare idag så höll jag på att frysa ihjäl! Då hade jag ändå två koftor och en jacka på mig som skulle värma.. Antar att min kropp och själ inte är byggt för de kalla årstiderna. Fast vet ni en sak? Jag längtar till snön, adventsstjärnorna, julgranen, stämningen, skidor, födelsedag + julafton, lucia. Allt är så mysigt! Vill få ha på mig min vinterjacka så jag slipper frysa. Det är så jävla kallt med höstjackor och skor. Och mina skidbrillor, LOVE THEM. Nu tänker jag lägga upp en bild på dom bara för att de är så jävla snygga.

Kommentarer

Postat av: Oerfaren

Publicerad 2008-09-15 22:00:18

Porrigast<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela