EMILIA

Tisdag

Publicerad 2008-10-14 12:48:01 i

Jag känner riktigt för att göra som huvudpersonen i "In to the wild". Visst vore det lite coolt? Dock hade han ett något bättre syfte än vad jag någonsin kommer att ha, då jag är ute efter att bara komma bort lite just nu. Är sjukt sugen på att börja köra kart igen, guuuud vad kul det skulle vara! Det är ju en lyckokick i sig. Efter att ha träffat gamla gokartfamiljen (dock inte johan) <3 igen i söndags kände jag verkligen suget! Så, nu blir det till att spara pengar för tusan.
    Funderar på att lura till mig någon som har körkort och köra en roadtrip ner till Öland och bo på vandrarhem! VEM ÄR PÅ?! aiiight. Helgen var åtminstone riktig trevlig, däremot lite sömn, så jag håller på att bli sjuk nu. POOSAUSAGE.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela