EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-10-06 13:03:09 i

Hellu alla! Idag ska jag jobba arslet av mig, precis som jag gör alla andra dagar med. Just nu sitter jag i skolan med sötcaroline, och vi ska väl snart knalla oss ut, vi är trötta på att sitta inanför väggar och vill ut i det strålande solskenet! Annars har jag en bra dag, trots lite sömn och mat. Gympapasset idag var väl inte det bästa, men påminner mig om att jag måste börja träna igen.
Det var mysigt att äta middag hemma hos Farmor och Farfar igårkväll, lika god mat som alltid! Och jag och Caroline har en sak att se fram emot.. Nästa vecka, närmare bestämt den 16:e så kommer vår skola ha invigning av den nya konstgräsplanen. Därför kommer Kungsholmens gymnasium möta Östra Real på den planen! Kungsholmen = ögongodiiiiissssss.

Nej, ut i solen med oss! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela