EMILIA

HM?!

Publicerad 2008-10-02 22:38:31 i

Imorgon ska jag och far kanske knalla oss till heron city för att ta en titt på Patrik 1,5. Passade då min pappa heter Patrik och beter sig som att han vore ett och ett halvt. Annars i helgen planerar jag att inte göra någonting alls, då jag känner att jag behöver sova ut och ha lite tid för mig själv. Hihi. Jobb på lördag dock, men det ska bli ruuuligt.
      Nu borde jag kanske knalla in i duschen, då jag inte orkat göra det än. Buhu. Tittar på Debatt på ettan, är intressant eftersom det handlar om Aborträtten. En hel del sjuka människor med galna åsikter, jag blir förbannad, he he.

Nighty, nighty

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-10-02 23:07:56

Vilka tider jobbar du på lördag? <3

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-10-03 12:29:29

10-19 :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela