EMILIA

Friday, the night is still young.

Publicerad 2008-10-10 23:44:08 i

Hemma. Längtar innerligt efter sängen och en bra rulle, så det får väl bli det nu, dock verkar filmen som går på trean nu vara bra. Har firat Carlos ikväll, suttit och ätit cheescake och snackat skit på Cozy, medis. Jätte cozy faktiskt. Däremot blev nog alla lite paffa när ett 20-tal 16-åriga nördar ställde sig upp och sjöng för födelsedagsbarnet.
Jag vet inte, hela dagen har varit omtumlande. Jag är så hemsk..! Men nu mot bättre tider, jobb imorn sedan ska jag umgås lite med min käre vän David, får la se vad vi hittar på. Mobilen har laggat hela dagen också, så det var väl fan i helvete att alla skulle höra av sig just idag. BLÄ.
      Charlize Theron bär en ungefärelig päls as I do, som jag då köpte igår. Lägger in en bild på den senare, för att höra kommentarer om den är värd att behålla eller ej. Nej, sängen för min del nu. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela