EMILIA

Be my mirror my soul and shield.

Publicerad 2008-10-29 14:29:00 i

Lovet har rullat på och jag har för det mesta umgåtts med Caroline, asmysigt! Sov ensam för första gången på tre nätter i natt. Ganska skönt ändå, fast ensamt innan man somnade.
    Usch, jag hatar när folk blir arga på mig för att jag "inte har tid för dem". Ärligt talat, det är lov, det är inte slut än OCH jag kanske behöver lite tid för mig själv ibland också. Herregud, hur många av de personer som vill träffa mig ställer överhuvudtaget upp för mig när jag behöver dem? Blir så trött på folkets dubbelmoral. Och tror folk att jag kan läsa deras tankar? Nej. Säg bara vad ni tycker och sluta flamsa omkring och bli "sura" för småäckligaskitsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela