EMILIA

Forgive me for what I've not been doing

Publicerad 2008-11-18 19:06:09 i

Jamen hej. Det var alldeles för längesen minsann!
    Jag känner mig så nedrans trött på allt så jag orkar inte med att ens sätta på datorn, jag orkar ärligt talat inte ens satsa på skolan. Vad spelar det för roll om jag får g, det är ju ändå ett g liksom? Blä, inga bra tankar I know. Men det känns ändå som att jag inte har någon dröm att försöka nå upp till och därför blir det så mycket svårare. Jag försöker verkligen få allting att kännas bättre men nej nej, inte alls. Antar att min lilla höstdepression börjar komma igång, men det blirt nog bättre! Försöker alltid se allting från den ljusa sidan, sjunga när jag går upp halv sex på morgonen och skratta istället för att gråta. 
    Nog om det! Nu är det mindre än 50 dagar till min födelsedag och min överraskningsfest. Muahahaha. Fast jag har inte kommit på en enda sak jag kan önska mig. Ingenting. Jag tror det blir så när man blir äldre, jag önskar mig mer.. Känslomässiga saker? Nej, jag vet inte. Grejen är den att jag endast önskar mig saker jag VET att jag aldrig någonsin kommer att få, och då känns det bara onödigt att skriva ner det på en lista, som alla ändå kommer skratta åt. Haha, till och med nu kom jag in på ett negativt spår. Usch och fy! I helgen ska jag åtminstone ha kul. Det har jag bestämt.

Kommentarer

Postat av: mickis w

Publicerad 2008-11-18 22:09:30

keep up the good mood my friend :) we like you as happy as you usually are! när jobbar du btw? :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela