EMILIA

My mind gone drifting again

Publicerad 2008-11-11 18:05:12 i

Har nästan precis klivit upp ur ett urskönt bad. Kände att jag var så kall efter att ha tagit mig hem i det här äckliga vädret så jag tappade upp ett supervarmt bad och satte på min nya tgr lou skiva och smsade lite med sötnosen. Nu sitter jag och kikar lite på Youtube och hittar skönaste låtarna med tgr lou och Firefox AK, härligt! Kanske passar på att lägga upp någon av dem..
     Borde verkligen satsa lite på historian nu.. Dock börjar jag ju inte förrän ett imorgon, så man kan ju passa på att plugga på lite innan lektionerna startar. Förresten, har det inte regnat varje dag sen i lördags, minst? Hur som helst är det en sån stor vattenpöl på min gångväg till/från tåget att man blir blöt upp till anklarna (nästan åtminstone). Lite solsken skulle inte sitta fel :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela