EMILIA

where is it i've been what is it i've done, have the night just begun?

Publicerad 2008-11-27 17:59:05 i Tankar



Det är inte som att jag inte varit med om det här förut, det är alltid så att det
man förlorar vill man ha. Ju mer man inte kan få det, ju mer vill man ha det.
Men jag kanske inte orkar. Jag orkar inte vara den lilla leksaken som är
rolig att jaga, rolig att fånga men inte rolig att behålla, vårda och ta hand om.
Det är faktiskt ganska lätt att jämföra med leksaker och hur man betedde
sig när man var mindre gällande dessa.. Fast nu handlar det om personers
känslor, vilket folk borde tänka lite mer på.
    Jag säger inte att det inte kommer bli någonting, jag säger inte att du inte
är värd en andra chans. Men jag säger inte heller att jag kommer bete mig
som innan, och det kommer inte att bli en sån lätt leksaksjakt för dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela