EMILIA

Jag fatta allt och ingenting där stod ju du som alltid skulle va min

Publicerad 2008-11-29 14:35:56 i

Jag känner mig nöjd med mig själv. Jag känner mig så jävla bra idag. Det är kul att vara glad, det är kul att få beröm och det är roligt att inte veta vad man vill. Okej kanske inte så kul, men jag orkar inte bry mig för allt löser sig, vissa saker kan man bara inte påverka - det är ödet, eller tillfälligheten.
     Jag och pappa ska titta på skidkläder till mig nu, eftersom jag önskar mig det i julklapp. Sedan ikväll ska jag hem till Mickis, myyys! Får vi se hur många blogginlägg det kommer bli efter den här kvällen.

Jag drömde en dröm inatt. Den var fin.

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2008-11-30 13:03:16

vaaaa? jag då? jagjagjag? var ni i länna? mobba inte mig gay! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela