EMILIA

Is this the life that you wanna live?

Publicerad 2008-11-21 10:20:32 i

MÄH det är heeeeeeeeelg! Det är fan helg, och det kommer bli en nice helg. Ska hem till Emelie och äta middag med den lilla sötisen, eftersom hon inte vill äta ensam. Höhö. Sedan ska vi väl antagligen försöka hitta på något. Imorgon börjar jag inte jobba förrän tolv (!), så det blir sicko sovmorgon för mig. Sedan hem till Ida på klippis direkt efter jobbet. Busy, busy men kulare än kulast.
     Skolan är feting trist, jag orkar verkligen inte. Usch. Äckel engelska, jag som alltid gillade engelska. Alltid har gjort. Men nej, nu har jag totalt tappat intresset, antar att det är läraren. Ska nog se till att träffa Albin ikväll också, apropå ingenting :)
     Nej, inte ok! Nu ska jag leva vidare. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela