EMILIA

Torsdag

Publicerad 2008-05-29 22:18:08 i

Dagen har varit lugn, och jag fick sluta tidigare, ännu en torsdag. Kan inte fatta att imorgon är sista fredagen någonsin på Vista. Ojojoj.. Idag blev det till och med några tårar som rann ner för kinderna samtidigt som vi sjöng Gyllene Tiders "Det är över nu". Så sorgligt. Jag kommer inte klara av att ha smink på varken balen eller på avslutaningen. Och om Pernilla börjar gråta, då börjar jag gråta. Du får aldrig vara ledsen, du har för stor del av mitt hjärta för det, så då gör du mig ledsen och vet du en sak: JAG ÄR FUL NÄR JAG GRÅTER!
      Imorgon blir det stan med syster och sen en fika, sen ska jag åka ut till Ingarö till Björnis, woho! Det var alldeles för längesen.

Jag trodde tidigare ikväll att jag skulle bli magsjuk igen :s.. fick sånt där illavarslande illamående, vilket inte bådar gott! Men det gick över efter lite mat, som däremot var pizza (not good!). Kanske mår lite dåligt efter min dagsrytm rubbning. Inte kommer jag kunna somna ikväll heller, eftersom jag somnade på soffan i ca.. 3 tim? Usch och fy, men skönt var det!

Ha det så gott i helgen nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela