EMILIA

Onsdag

Publicerad 2008-05-07 17:10:16 i

Idag efter skolan bar det av mot skärholmen, dock inte världens bästa ställe för mig som just nu är inne på vintagekläder-stilen. Men vi åkte ju trots allt dit för att hitta en "balklänning" som jag också hittade, I MIN STIL! Det var mycket trevligt må jag säga.
Det blev också ett inköp på två blusar som också kan användas som klänningar i sommar, sjukt najs!

Den här veckan har jag tagit det lugnt, pluggat lite matte och så. Jag och Björn var också och tittade på solnedgången vid vattnet och stranden på ett mycket fint ställe på Ingarö. Otroligt mysigt. Min pojkvän är nog bäst i världen :)

Imorgon vetesjutton vad som händer, men det är skönt att bara ta det lugnt.. Borde väl läsa i min Anne Franks Dagbok på engelska, men jag får verkligen ingen lust när man har krav på sig! Varför vill man aldrig läsa när man måste läsa? DEt är ju så otroligt mycket roligare att läsa när man själv bestämmer hur och när man ska läsa. Usch, avskyr skolan. MEN snart är det slut, tihi.

Talk to yah later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela