EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-05-12 17:23:21 i

God eftermiddag! Vill bara göra en sak klart för er : ALLERGI ÄR INTE FÖR MESAR!
Nu är det värsta jävla pollen attacken, det blåser efter en värmebölja och pollen bara flyyyyyger in i ögon, näsa mun :( Plus att man har allt det jobbiga i skolan nu på våren OCH jävla orientering. Nejnejnej, det funkar inte. Jag orkar inte. Jag blir trött, ledsen och lättirriterad. Jag längtar så innerligt till sommaren nu.

Jag borde egentligen inte sitta här, utan borde läsa min engelskabok och skriva en bokrecension. Det SUGER. Igår somnade jag i solen och brände mig på den högra sidan av kroppen, vilket inte var särskilt vackert. Bajsapa. Säg något som känns bra i denna sekund!? Ah, värsta deppstunden. Längtar till fredag då jag och min älsklingPernilla troligtvis ska ha filmkväll. Otroligt mys. Hoppas att värmen kommer tillbaka till helgen igen bara, så att man kan hitta på massa skoj.

Skriver senare.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela