EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-05-19 20:22:12 i

Hejsan svejsan i lingonskogen.
Jag mår dåligt, har en sjujädrans mensvärk. Buhu! Men jag tänker på att imorgon är det baaaaaaaarnbidragstime. Buhu, det värsta är att jag säkerligen kommer att spendera varenda peng innan sommarlovet ens har börjat. Och grädden på det är att jag inte har något sommarjobb heller :(.. Hur skall detta gå?!
Blä, jag känner mig fet som en kossa och så ohet som man kan bli. So not ready för beach-08. Det känns riktigt onajs.. Vad ska man göra? Har ingen ork att börja träna, för då kommer jag bara bli fixerad, så det är bara att skita i alltihopa. Eller?

Nej, nu ska jag slappa i soffan och lindra mensvärken med lite te.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela