EMILIA

Helg

Publicerad 2008-05-11 21:14:56 i

Halloj! Nu har jag inte skrivit på så länge känns det som. Hm, helgen var bäst. I fredags kom det massa folk hit, roligast var nog att Matte, Ida, Emelie och dom kikade förbi. Eller nej, allt var roligt! Förutom att det var några äckliga (ursäkta uttrycket) turkar som skulle börja bråka med Matte, Mane, Ida och alla dom när vi var och mötte dom vid station. Som tur var kände Alexsandro igen några av dem, och bad dem att sluta. Någon fläskläpp och några blåmärken blev det, men inget mer som tur var.
Synd att man inte hann spendera mer tid med min älskling Pernilla. Sorry babe <3 Saknar dig jättemycket nu. Men den här veckan blir det du & jag vecka <3

Igår städade vi lite på morgonen och drog sen till Ingarö för att åka ut med Björns familjs segelbåt och möta mamma, Micke, mormor och morfar. Otroligt mysigt att sitta och grilla i solnedgången. Dock var jag riktigt trött, eftersom jag sovit högst fyra timmar natten innan. Men den sömnbristen har jag tagit igen nu!
Väntar på att få duscha nu.. Sen blir det nog att försöka få tag på Björn, som förövrigt inte hört av sig till mig idag :( saknar ju honom och är ledsen! Det är då man behöver bli ihågkommen mest. Wellwell, får se om han har någon bra ursäkt ;)

Usch. Jag kommer inte våga gå själv vid Älvsjö Station längre på kvällarna. Tänk om det där gänget på 20 killar står där varje helg? Det är inte preecis något jag tänkt på tidigare. Och det värsta var att de typ spottade, och försökte slå tjejerna också. Usch, fatta varför folk får fördomar? Det är otroligt synd egentligen, men så är det ju! Det är sådana killar som dom som förstör för oss de andra invandrarna, och gör så att man får fördomar. Too bad.

Men nu ska jag duscha!
Ciao

Kommentarer

Postat av: QUEENIEQUEENIE

Publicerad 2008-05-11 21:44:03

VEM BÄR DEN BÄST? rösta här: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela