EMILIA

Avfärd

Publicerad 2008-05-03 12:27:03 i

Väntar på att lilla Björn ska dra sig från dataspelen med min lillebror så att vi kan åka in till stan! Sega jävel.
Sedan bär det av mot Stavsäs till flickorna, det ska bli trevligt.. Var alldeles för längesen..
Igår hyrde vi film och bara tog det lugnt, det var mys! Tihi. Får väl se när jag kommer härifrååååån.. Bjööörn motherfucker BURN! hihihi. (om du läser det här: hata inte mig, jag älskar dig men just nu är du seg älskling!!)

Ehhh. Hatar Stavsnäs-bussarna, de är sämst! Liksom de äldsta bussarna i stockholm sätter dom på den äckliga stavsnäsvägen. Det suger! Går inte att undvika att må illa liksom. Wellwell.
Nu ska jag gå och slå Björn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela