EMILIA

Väntan?

Publicerad 2008-06-09 23:59:53 i

Nu väntar jag på Pernillis som ska komma hem till mig och lämna min syster skor, och klockan börjar röra sig framåt tolvslaget. IH, sent ikväll igen I guess, fast imorgon blir det inte någon sovmorgon må jag lova! Ska upp så att jag är lagom pigg till Davids utspring som är vid ett vid Brommaplan. Satsar på att vara där halv ett så man får relativt bra plats ;).
MEN PERNILLA VART ÄR DU?! Gosh, ska slå ihjäl dig när du kommer kvinna. Och imorgon drar den jäveln till Mallis utan mig också. Fuck you då? Men fullt upp är det i veckan iaf.

Tisdag: Davids utspring och Studentmottagning.
Onsdag: Fika med Ida, kanske träffa nån på dagen(?)
Torsdag: Troligtvis hänga med någon på dagen och sen kanske träffa Olivia
Fredag: Om inte det blev Olivia på torsdagen blir det det denna dag. Annars några från tha klass eller Mickis.
Lördag: Definitivt Mickis, ut till stavsnäs eller hemma hos mig.
Söndag: Chilla. Stavsnäs(?)

Fullt ös fan! Men det blir najs. Hoppas det blir en bra första vecka på lovet :).
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela