EMILIA

Sunday, bloody sunday

Publicerad 2008-06-15 18:21:30 i

Här sitter jag hemma hos min underbara vän Mikaela, och gissa vem som är här om inte min stjärsyrra ;) Ni är bäst!
    Idag har vi varit på barnkalas hemma hos Mickis granne, Alexander, som fyllde 6 hela år. Vilket avslutades med lite vattenkrig. Imorgon drar jag hem igen, förhoppningsvis med ett nyinköpt busskort, för som det är nu så är jag utan varken busskort eller pengar. Någon som har något bra tips på hur man kan tjäna snabba pengar? Don't be shy.

På onsdag ska jag se fotbollsmatchen i kungsan, och vi får hoppas att den slutar mycket lyckligare än matchen igår.
Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska jag ha!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela