EMILIA

Onsdag

Publicerad 2008-06-04 19:31:13 i Kärlek

Oh my god vad mysigt det var igårkväll på balen. Det är synd att man inser så sent att det är riktigtriktigt fina och roliga människor man har att göra med. Jag hade den bästa kavaljern man kan tänka sig :) Antonio är världens bästa kille <3 :) älskar dig vännen. Annars åt vi god mat, dansade så vi blev svettiiiigga :s, och var allmänt glada.
    Klippte mig gjorde jag också igår, det blev väl sisådär, men sjukt mycket ljusare och fräschare i alla fall. Men jag blev inte gladare inombords för det.. Det suger att vara osäker! Snart ber jag Pernilla göra mina val. Är du på det älskling? Allt blir så deprimerande nu när vi ska skiljas åt också.. Vi nior. Jag grät en skvätt igår när båda Annorna höll tal, och det blev lyckotårar när man fick lyssna på Hendren och Johans galna tal.

Nu ska jag nog försöka komma på något att göra imorgon efter skolan med klassen, det blir nog allra troligast gömmarn. Men man får inte grilla nu.. Hm. What to do?! Plus att moppejäveln inte funkar. Wellwell. Presenter är inköpta till de lärare som betyder mest iaf.

Uppdaterar med bilder från skolavslutningen imorgon förhoppningsvis.
Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela