EMILIA

GOOD

Publicerad 2008-06-23 20:15:06 i

Idag har jag varit duktig. För första gången på länge, haha! Det blev till att gå upp halv nio för att dra sig till gymmet, riktigt stolt över mig själv att jag orkade med det, jag som är så lat.. Sedan blev det lunch med mor och hennes arbetskamrater, mycket mys. Jag åt indiskt, inte precis det godaste jag ätit men ändå helt okej!
Sen när jag kom hem vid två-tretiden gick jag genast och la mig, och somnade pladask. Så nu är jag ganska pigg, fast ändå slutkörd i kroppen.. Synd att tiden tickar iväg så fort, för nu vill ingen hitta på något. Så det blir nog en hemmakväll för mig ikväll.
Imorgon är det Håkan på allsången, och jag vet inte om jag kommer orka sitta där en hel dag bara för att se honom och Christer Sjögren, känns lite lame. MEN vad gör man inte för sina vänner. Får väl bara hoppas på att träningsvärken är över imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela