EMILIA

Fredagen den 13:e

Publicerad 2008-06-13 20:44:21 i

WOHO! Sorry för den dåliga uppdateringen. Var i staden i förrgår och inhandlade en ny kjol från Monki och en tröj/jacka från second hand. Riktigt najs. Har redan spenderat bort de 1000:- jag fick av mormor och morfar i tisdags, och det suger getballe.
Gårdagen spenderades på groena lund, vilket var ruuuligt, men jag var så sjukt trött efter kvällen innan (dvs onsdagskvällen) då jag och Emelie var ute och gjorde stadens gator osäkra. Veckan har varit ganska hektiskt, men herregud, man lever bara en gång! Och man har definitivt bara sommarlov en gång om året.
Pratade med min älskling Pillis idag, underbart att höra hennes röst :) saknar henne! och oj vad mycket vi vill åka utomlands, och oj vad mycket jag får det då. INTE. bajs. Men Gotland känns ju som ett givet alternativ! :)

På tisdag ska jag på arbetsintervju på Mc Donalds i Västberga. Vore sjutk otroligt kul om man fick jobb där ju. Nära och bra!
Saknar Pernilla min bästis :( Allt känns så tomt utan dig! BUHU.

GRATTIS ALBIN 18 ÅR OCKSÅ! :D hoppas du får riktigtjävla kul på krogen när du nu fixat passet eller vad det var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela