EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-07-14 23:52:20 i

YÄÄÄÄJ! Hoppas att allt är bra med er dagar som dessa. Som t.ex idag när vi var ute på Ekerö så åskade det, inte världens roligaste men vi hann bada lite trots allt! myyyyysigt. Är lite sorgsen över linas och davids breakup, men det verkar som att de kommer överrens ordentligt och vi kan ju alla träffas som vänner, även om jag saknar att se dom pussas, för de har de ju alltid gjort. Buhu, min tro på kärlek är nu försvunnen.
I lördags kom det hem lite folk till mig, bla. efterlängtade Ida, brunare och hetare än normalt, mysigt att träffa dig babe. Sen känns det skönt att spendera lite tid med min älskade Pillis också, she's the one that makes me keep on going. Det slutade med att vi hamnade i säng först klockan sju på morgonen efter flera timmarsRhodos den tredje känns uuuuuuunderbart! Sen börjar skolan den artonde och det känns skrämmande minst sagt. Men det ska samtidigt bli kul.

Jani,  vad har jag hittat på under tiden jag inte uppdaterat. Jag skulle säga att jag tagit det lugnt, jobbat arslet av mig, och de gånger jag haft orken har jag hittat på något skoj ;)
Damn vad skönt det ska bli med Rhodoooooooos.
Wellwell. Talk to yah later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela