EMILIA

Hemma

Publicerad 2008-07-18 20:57:54 i

Hemma idag igen, efter att ha varit hemma hos pernills och på hennes land sedan i tisdags efter allsången. Vi har bara tagit det lugnt, cyklat och spelat minigolf och köpt godis, badat i regnet, kollat på film och suttit på sandviksbadet under en tall medan regnet föll. Mycket nöje må jag säga! Imorgon är det tillbaka till arbetslivets hårda anda som gäller, börjar åtta och slutar tre, så är öppen för alla förslag om att hitta på någonting senare på kvällen. Dock kommer jag nog vara något pömsig efter en hård dag på jobbet, så anser att aktiviteter såsom rör fysiken inte är någon bra idé.

Nästa vecka antar jag att det inte blir så mycket bloggande eftersom jag jobbar sex dagar i rad. Not fun. Det roliga är att det bara är två veckor kvar till Rhodosresan - MYCKET KUL! - , men däremot är det exakt en månad kvar till gymnasiestarten. Oh my God, är allt jag kan säga. Skrämmade värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela