EMILIA

Blä

Publicerad 2008-07-01 17:48:21 i Tankar

Nu har jag städat mitt rum inför amerikanernas ankomst imorgon. Tjoho! Nejnej, allt känns ju inte lite stressigt och på kanten till att den sista avgörande droppen ska falla och göra så att hela jag översvämmas, nejnej. Och så ska de komma och man måste, måste promt vara en trevlig människa utan några fel. Never liked it.
Plus denna sömnbrist, har inte sovit mer än ungefär 6 timmar på en natt under hela sommaren. Det är inte likt mig. Det värsta är att jag inte kan somna! Eller att jag vaknar klockan åtta och inte kan somna om. Så jag går och är sjukligt trött och irriterad.
Hur som helst ska jag jobba för första gången på torsdag. Börjar sju och jobbar till ett, så min dag blir inte helt förstörd, utan kan säkert hitta på något skoj med Britta, Ian och Linis efter att jag jobbat.
Nej usch och fy så negativ jag är. Huvudvärk, fetma-tänkande och NO SLEEP gör mig DÅLIG som människa, haha.
Orkar inte skriva mer.
Hejochhå

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-07-01 21:42:47

vart jobbar du?

mvh saea

Postat av: lajna

Publicerad 2008-07-01 23:00:06

GOOD LUCK BITCH!

vi måste ha fettokväll så att vi förstår att vi VAR smala (dvs nu, innan fettokvällen).. hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela