EMILIA

The more you give the less you have to carry

Publicerad 2008-12-19 16:15:26 i Allt & inget

Hej alla! Jag har varit lite sämst på att skriva den här veckan men om sanningen ska fram har jag inte suttit alls mycket vid datorn. Har inte ens orkat svara på mina inlägg folk skickat på facebook. Dålig människa ohja. Hela veckan har varit allmänt påfrestande, jag är så trött idag att jag inte ens orkar titta på tv känns det som. Eller så är det det enda jag vill göra, hehe. Jag tror inte jag sovit så gott som jag sov inatt på ungefär ett halvår. Det är sicko!

Ja, det är snart jul men jag känner ingen julkänsla alls. Till skillnad från alla andra av mina vänner, som har tid att gå på julmarknader, julshoppa och lyssna på julmusik så tillbringar jag min tid på jobbet. Eller i sängen. Jag hoppas bara att julkänslan kommer dagen innan julafton, då är jag nöjd. Men till dess hade jag tänkt att städa iordning och julpynta ändock lite mer hemma hos Pappa, eftersom han och lillebror kommer hem från Gran Canaria imorgon. Ja, jag kanske borde ta itu med städandet nu, annars blir det aldrig av. 

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag har för planer, ingen aning med andra ord. Jag är bjuden på en födelsedagsfest, men är inte säker på om jag har orken. Eller kanske filmkväll, det känns ju mysigt.. Med pizza till middag kanske. Hm, apropå mat måste jag ner till affären och handla, kylskåpet är nästintill tomt. Pappa kan väl få glädja sig åt att det åtminstone finns smör i kylen när de kommer hem. Vad tycker ni jag ska göra ikväll?
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela