EMILIA

Long time no see

Publicerad 2008-12-31 21:09:38 i Allt & inget

Ville bara passa på att önska er alla ett gott nytt år! Är nu med favorittjejerna, ska snart dra oss vidare. Har ätit en lyxig supergod middag bestående av förätt, varmrätt och efterrätt. Har tyvärr inte hunnit skriva alls nu under lovet, har åtminstone haft en bra lov, dock fullt med aktiviteter om så inte jobb!
Summeringen på 2008 blir nog att det varit ett händelserikt år och att jag lärt mig enormt mycket, inte minst om mig själv men även om andra människor. Det är ibland inte lätt när det är svårt och att tiden går otroligt snabbt. Kanske för att jag mestadels har roligt, eller alltid har något att göra. Nu är jag i alla fall ledig från arbetet och ska bara ta det lugnt, för första gången på lovet faktiskt.

Hur som helst så önskar jag er alla ett gott nytt år!

Kommentarer

Postat av: Ferhat

Publicerad 2008-12-31 21:13:49

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År :)

Postat av: lajna

Publicerad 2009-01-01 21:49:07

jävla arbetsnarkoman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela