EMILIA

I've got more wit, a better kiss, a hotter touch, a better fuck

Publicerad 2008-12-09 17:43:37 i

Idag mår jag något bättre, men min hals är helt ur form. Hemskt, kan knappt svälja. Och idag har jag bara legat i sängen hela dagen, måstemåstemåste orka med skolan imorgon.. Fuck no! Vet ni att nu ska jag bara glömma honom, strunta i det som hänt och bara ha kul. Jag taggar till så jävla mkt till lovet, även om jag ska jobba mestadelen. Men oj vad mycket pengar jag kommer ha som jag sen kommer kunna använda till en semester i sommar.
     Idag ska jag plugga lite historia, äta ensam, se på DH ensam.. Vara allmänt ensamhemma, skööönt. Ska dricka allmänt mycket te också. Mysigt och skönt. Nej, nu är jag kissnödig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela