EMILIA

Wohoooo!

Publicerad 2008-08-11 16:31:41 i

Såååååå, äntligen ett riktigt blogginlägg. Kom hem igår efter en underbar vecka på Rhodos. Däremot var jag sjuk hela veckan, i stort sett. Men vad spelar det för roll, haha. Kunde njuta ändå. Jättemysigt att tillbringa tid mer mor, mormor och syster. Solade och badade och åt gott, var väl det mesta vi gjorde. Me like den goda Grekiska maten. Det blåste mycket på Rhodos, vilket kunde vara irriterande, men herregud vad stekhett det skulle blivit annars. Träffade även några guys från värmdö, helt otroligt att man aldrig undslipper dom. Haha.
Skulle egentligen ha jobbat idag, men efter att ha haft feber och varit magsjuk i veckan ville jag inte precis smitta ner alla som käkar på donken. Imorgon blir det nog så att jag kan jobba, och det är ju fine with me, pengar är inte fel, plus att det ska bli kul att träffa lite människor. Sedan är jag ledig hela veckan förutom lördag, så jag hoppas att ni människor vill hitta på massa kul nu sista veckan innan skolan börjar. Det vill i alla fall jag!
På onsdag kan jag däremot inte göra något, eftersom jag är bjuden på mina kära vänner Mikaela och Saras tjejmiddag, eftersom de fyllt år. Ska bli supermys att träffa klassbrudsen! Tråkigt att vi inte dragit ihop gamla klassen någon gång nu i sommar bara, för jag saknar you guys så mycket.

Men hörrni hör av er så hittar vi på något!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela