EMILIA

TJA!

Publicerad 2008-08-28 22:56:12 i

God kväll alla söta läsare (ni fula också för den delen!) tihi. Hoppas allt är bra med er, själv har jag kämpat med matten ett bra tag nu, galet jobbigt när man är trött och irriterad och när det egentligen är plättlätt. Men som med allt annat här i livet är det bara keep on fighting så kommer man på en lösning förr eller senare.


Okej, David.. Jag förlåter dig :D skojade bara lite med dig i det förra inlägget, hihi. Hur kändes det? Du ÄR min trogivne läsare no.1. Puss på dig!

Kollar just nu på Hell's kitchen.. BLÄ! Ett program jag verkligen inte klarar av.. Jag mår så dåligt av att se hur bossen behandlar dem.
En snabb fråga bara. VARFÖR LÄGGER FOLK BARA UPP FULA BILDER PÅ MIG PÅ FEJAN? död åt er. nej jag skoja. hihihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela