EMILIA

Oroande

Publicerad 2008-08-11 17:18:10 i

Imorgon ska jag träffa lite vänner! Woho, fick precis reda på att min vän André från Gotland ska komma till sthlm, så får väl se om man hinner säga hej. Olivia och Ida vore riktigt kul att träffa också. Och jag blir så ledsen av att ingen av mina bästa vänner visar något intresse till att ses. Har de ens märkt att jag varit borta? Buhu.. Här går man och saknar och saknar men inte får man något tillbaka.
Är ju bara en vecka kvar till skolstarten, gosh vad läskigt! Men kul. Fast jag är liksom rädd för att folk inte ska tycka om mig, att de inte ska prata med mig, och/eller tycka att jag är konstig. Jag kanske är översocial och blir jobbig. Och vem ska man sitta bredvid första dagen? Och i matsalen? :s JAG ÄR RÄDD! Fast ändå.. Tänk om alla är snobbiga brats, buhu. Men det ska ju bli kul och intressant att lära känna nya människor. Absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela