EMILIA

Onsdaaaaag

Publicerad 2008-08-13 13:47:26 i Tankar

Ärlikamed tråkdag eftersom min kära vän pernilla inte hör av sig eller svarar. Så jag är hemma med lillebror och tråkar och vilar upp mig. Ska väl gitta hem till mamma snart. Pratade med henne nyss, och tydligen tror en familj jag brukade sitta barnvakt åt att jag ska sitta barnvakt på lördag. No way liksom? Även om pengar vore gott. Jomen kanske ska jag göra det i alla fall, jag kan ju träffa kompisar efter det. Whatever, det blir nog bra. Får fundera på saken. Vad tycker ni? Hm.
- Jag behöver pengarna, eftersom jag inte kommer få något innan lönen.
- Jag behöver även ledigheten, eftersom jag jobbar på dagen.
- Har redan bestämt med kompisar att vi skulle göra saker på kvällen. Men grejen är den att jag kan hitta på nåt med dom efter om det inte blir för sent?

ÄH. vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela