EMILIA

Nostalgi

Publicerad 2008-08-12 22:34:50 i Tankar

Pappa och jag kollade igenom några gamla gokartbilder, och tittade på gamla resultat. Vilket i sig resulterade i att jag fick en otrolig längtan tillbaka. Javisst, många säger att den och den tiden i deras liv var den bästa tiden någonsin. Men jag kan med hela mitt hjärta och samvete säga att den tiden, när vi hade som roligast, när vi var det där stora gänget, på dalacupen, lappcupen och MKR:en, - då var mitt liv som bäst. 

 


Bild 1: Johan och Richard, gosh I miss you
Bild 2: David tvåa i tävling på Järfälla, long time ago huh? :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-14 12:34:09

Uuuh, dalacupen& lappcupen ;')

BIG MISS<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela